Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i sprawdzenie kworum.
2.
Przyjęcie wniosków do porządku obrad.
3.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej Gminy Grójec na 2026 rok.
4.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Grójec na lata 2026-2036.
5.
Zatwierdzenie protokołu z sesji:
6.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
a)
w sprawie zatwierdzenia planu pracy Rady Miejskiej w Grójcu na rok 2026.
b)
w sprawie zatwierdzenia planu pracy komisji stałych Rady Miejskiej w Grójcu na rok 2026.
c)
zmieniająca Uchwałę Budżetową Gminy Grójec na rok 2025
d)
w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2025.
e)
w sprawie określenia stawek dotacji przedmiotowych dla samorządowego zakładu budżetowego p.n. Grójecki Ośrodek Sportu „Mazowsze” na 2026 rok
f)
w sprawie określenia stawki dotacji przedmiotowej dla samorządowego zakładu budżetowego p.n. Zakład Gospodarki Komunalnej w Grójcu na 2026 rok.
g)
w sprawie uchwalenia Gminnego Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Grójec na lata 2026 - 2029.
h)
w sprawie przejęcia od Zarządu Powiatu Grójeckiego zadania bieżącego utrzymania dróg powiatowych, zlokalizowanych na terenie miasta Grójec w 2026 roku
i)
w sprawie ustanowienia roku 2026 „Rokiem Księdza Piotra Skargi”
8.
Interpelacje i zapytania radych.
9.
Wolne wnioski i oświadczenia.